Avesta söker Servicerådgivare / Kundmottagare

Vi är i en expansiv fas och behöver förstärka vårt serviceteam i Avesta.
Vi söker en Servicerådgivare/Kundmottagare. Är du serviceinriktad och ser till kundens bästa? Söker du ett socialt jobb där du får vara företagets ansikte utåt? Vi har jobbet för dig!

Om jobbet
Som Servicerådgivare/Kundmottagare hos oss jobbar du nära våra kunder. Du ger kostnadsförslag, säljer servicetjänster, håller kunden uppdaterad om pågående uppdrag och utvärderar avslutande ärenden. I stort säkerställer du att kunden omhändertas på ett korrekt och professionellt sätt. Kunderna möter du över disk, via telefon eller mail. Målet är en nöjd kund med ett problemfritt bilägande.

Du ansvarar för:

  • Svarstid och bemanning för inkommande kunder
  • Bokningar av verkstadstider
  • Prisförfrågningar på service, reparationer och reservdelar
  • Kampanjinkallningar
  • Hyrbilsadministration
  • Garantiärenden
  • Fakturering

Personprofil
Vi söker en serviceinriktad, förtroendeingivande och resultatorienterad person med hög servicenivå. Har du arbetat i liknande roll hos annan bilfirma är det meriterande.

Du har också:

  • Erfarenhet av kundhantering, gärna specifikt från försäljning
  • God förmåga att samordna och koordinera
  • Goda kunskaper i MS Officepaketet

Vad kan Björkmans Bil erbjuda mig?
Vi erbjuder dig en spännande tjänst inom en verksamhet under stark tillväxt. Hos oss får du tillsammans med kompetenta kollegor möjligheten att utvecklas inom ett starkt varumärke. Vi har en verksamhet med starkt försäljningsdriv och högt i tak. Självklart har vi kollektivavtal och vidareutbildning av vår personal.

Ansökan
Anställningen en heltidstjänst på 100%. Tillträde enligt överenskommelse.

Du ansöker till tjänsten genom att skicka CV samt personligt brev till nyttjobb@bjorkmansbil.se
Märk mailet med ”Servicerådgivare – Avesta”

Då både urval samt intervjuer kommer att ske löpande så tveka inte att skicka in din ansökan till denna spännande tjänst redan idag!

Vi ser fram emot din ansökan!



Publicerad: 2019-05-02